Ede

Ledenpas App

Er is een handige ledenapp gemaakt, die je kunt installeren op je tablet of smartphone. Deze ledenpas app zorgt ervoor dat je je ledenpas op je smartphone altijd bij de hand hebt. Je kunt dan handig gebruik maken van kortingen bij diverse kwekers, tuincentra en beurzen. Maar je kunt ook snel naar de agenda of andere pagina's op onze website. Websites van andere afdelingen bezoeken kan ook. Heb je een smartphone of een tablet, probeer het dan eens uit! Meer informatie vind je op de website van Groei & Bloei.

Hieronder alvast de informatie van Groei & Bloei wanneer je de app zelf wilt installeren:

De app installeren stap voor stap:

1. Ga op je smartphone of tablet naar deze internetpagina.
  2. Kom je voor het eerst bij de app, klik dan op 'registreren'.
  3. Vul je lidnummer, mailadres en postcode in.
  4. Klik op 'aanmelden'.
  5. Je ontvangt een mail met een link om te bevestigen (het is hierbij handig om een mailadres te gebruiken waarop mail op je phone of tablet binnenkomt).
  6. Klik op de link in de mail. Je moet nu nogmaals lidnummer, mail en postcode invullen.
  7. Klik op 'pas ophalen'.
  8. Je krijgt nu een pagina met alle functies van de app, maar je 'zit nog' op internet. Het is handig om de app met een icoontje in je beginscherm te zetten.