Pluktuin Lunteren

Plaats: Rulerweg 12, 6741GW  Lunteren
Datum: open vanaf 21 maart, maandag t/m zaterdag
Tijd: 09.00 - 16.00 uur
Kosten: toegang gratis: plukken of een drankje nemen, afhankelijk van je gebruik

Je bent de hele week, met uitzondering van zondag, welkom om iets te drinken en om bloemen te plukken in de pluktuin. In de lente zijn er volop biologische tulpen. Lydia van Campen is de eigenares.
Klik op de foto voor een vergroting.

29 mei Bezoek drie tuinen

Plaats: drie tuinen in de omgeving van de Concordialaan in Ede
Datum: woensdag 29 mei
Tijd: 19.00 - 21.00 uur
Kosten: Gratis voor leden en niet-leden (Aanmelden is niet nodig)

De exacte adressen volgen nog.

Bezoek drie tuinen omgeving Ederveen

Plaats: drie tuinen bij Ederveen
Datum: woensdag 10 juli
Tijd: 19.00 - 21.00 uur
Kosten: Gratis voor leden en niet-leden (Aanmelden is niet nodig)

De exacte adressen volgen nog.

Kijken in andermans tuin

Ben je entousiast geworden door het bezoeken van andermans tuin en wil je komend jaar jouw eigen tuin openstellen voor een dagdeel? Lees dan verder...

Wat zijn de voorwaarden om je tuin open te kunnen stellen?
Er zijn geen voorwaarden!
Mooi is een kwestie van smaak, dus voel je vrij.

In het jaarprogramma zijn een aantal woensdagavonden ‘Kijken in andermans tuin’ gepland. Deze activiteit is bedoeld om elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren. Het gaat dus niet alleen om modeltuinen, maar juist ook om tuinen die nog in aanleg zijn of misschien enig onderhoud nodig hebben. Vorig jaar kwamen er steeds zo’n 20-30 bezoekers. Kleine tuinen zijn ook de moeite waard, al die bezoekers komen namelijk niet allemaal tegelijk.
We hopen elk jaar op heel veel bezoekers.

Twijfel je nog of het iets voor jou is of dat jouw tuin daar wel geschikt voor is? Neem dan in ieder geval even contact op met een van ons, wij nemen graag de tijd om met je te overleggen.

Wil je jouw tuin openstellen voor collega tuinliefhebbers, startende tuiniers of mensen met groene handen, op een woensdagavond van 19.00 tot 21.00 uur, neem dan contact op met
Ingrid Schilstra, tel. 06-432 980 93 of stuur een email.
of Gerda van Bemmel, tel 06-137 215 22 of stuur een email.

Online open tuinen

Er zijn ook Open tuinen online te bekijken via een filmpje.
Ga daarvoor naar de Online activiteiten.